Begivenhedskalender

Jubilæumsforårstræf med base på Fyens Væddeløbsbane
Fra Fredag 25 Maj 2018 -  15:00
Til Søndag 27 Maj 2018 - 12:00
Hits : 4526
af Casper

Vi har indgået aftale med Fyens Væddeløbsbane om afholdelse af klubbens store 25-års Jubilæumsforårstræf på området.  Det betyder, at vi med base i faciliteterne på væddeløbsbanen over weekenden fra fredag den 25. maj til søndag den 27. maj 2018 dér afholder jubilæumsfestivitassen. 

Jubilæumstræffet gennemføres med støtte fra Nordea-fonden og fra Fehrs Fond.

NordeaFonden Logo Payoff Black RGB                      Fehr

Program

Hovedaktiviteterne herunder årets generalforsamling foregår lørdag den 26. maj fra kl. 10 til kl. 16, men der vil være aktiviteter hele weekenden fra fredag til søndag. 

Hele weekenden fra fredag til søndag

Der vil være udstillere og forhandlere på området, og de står klar til fremvisning og snak. Der vil være stumpestande på området, hvor medlemmer og inviterede sælger dele til vores klubbiler. Svenske, norske, tyske og belgiske Ford-klubber vil være inviteret, så der vil sandsynligvis være mange biler, vi ikke har set i Danmark før. Berømtheder inden for Ford-verdenen er inviteret, så det vil måske være muligt at få en snak med prominente gæster. Et udvalg af Ford-forhandlere er inviteret. Autohuset Vestergaard har bekræftet, at de vil have stand, Udvalgte medier er inviteret, og de vil gennem weekenden løbende besøge træfområdet.  Via medierne er publikum også inviteret til at se vores flotte biler. Publikummer ventes at komme løbende gennem lørdagen fra kl. 10 til kl. 16.

Fredag:

kl. 12-14 og fra kl.16 kan deltagerne ankomme, og klubbiler opstilles kl. 18:30 efter udarbejdet plan.

Kl. 19:00 er der mulighed for fælles aftensmad. Der opstilles en grill, der frit kan benyttes til medbragt mad. Medbragt drikke kan også indtages.  

Lørdag

kl. 8 til kl. 10: Resterende deltagere kan ankomme

Kl. 10: mødes vi til morgenmad og generalforsamling. Indkaldelse til generalforsamling er vedlagt første klubblad i år og er udsendt på mail.

Kl. 10: Publikum begynder at ankomme. Publikumskonkurrencen starter, og der afholdes forskellige konkurrencer for deltagerne

Kl. 11: Cafeteriet åbner, hvor der kan købes drikkevarer og forskelligt til frokost.

Kl. 13: Kørsler på den 1 kilometer lange bane med de udstillede biler

Kl. 15: Publikumskonkurrencen slutter

Kl. 16: Pokaloverrækkelse for publikumskonkurrencen og for de forskellige konkurrencer

Kl. 18: Indlæg i festsalen om Fords bilhistorie for medlemmer og specielt inviterede

Kl. 19: Festmiddag med koncert.

Søndag

Kl. 9 til kl. 11: Fælles morgenmad

Kl. 12: Området skal være ryddet

Overnatning på området

Det er muligt uden beregning i egen campingvogn eller i eget telt at overnatte på området. Der er fri adgang til bad og toilet. Man kan ankomme fredag fra kl. 15 og kan campere indtil søndag. Der er fri adgang til campingstrøm via CE-stik. Huske forlængerkabler, idet der kan være et stykke til strømboksen.

Økonomi og betaling

Medlemmer og deres ledsagere samt de af klubben inviterede kan uden beregning deltage i jubilæumstræffet med generalforsamling herunder overnatning i egen campingvogn eller i eget telt og inklusive formiddagskaffe- og brød lørdag. Grill om fredagen med medbragt mad og drikke er også uden beregning, ligesom stumpestand er.

Følgende er der deltagerbetaling på:

Tre retters festmiddag og koncert lørdag koster 199 kr. per voksen og 99 kr. per barn under 12 år. Drikkevarer skal købes i baren og afregnes særskilt.  Morgenmad søndag med kaffe/te, rundstykker med ost og pålæg koster 39 kr. per voksen og 19 kr. per barn under 12 år.

Tilmelding

Tilmelding skal foretages til Casper Lundgreen senest den 1. april og helst skriftligt på e-mail, men kan også foretages telefonisk på 26279469. Ved tilmelding skal vi bruge nedenstående oplysninger:

• Medlemsnummer, hvis det kendes. Ellers fulde navn.                

• Mobilnummer                          

• E-mail-adresse                        

• Antal ledsagere                        

• Hvilke klubbiler, der deltages med, med angivelse af model og årgang                

• Ønskes der overnatning på området i egen campingvogn eller i eget telt?           

• Hvornår der ankommes til området, fredag eller lørdag            

• Ønskes stumpemarkedstand? 

• Antal personer til aftenspisning fredag (grill med medbragt mad og drikke)      

• Antal personer til formiddagskaffe- og -brød lørdag                   

• Antal personer til festmiddag og koncert lørdag                          

• Antal personer til morgenmad søndag              

Når du har tilmeldt dig, bedes du overføre det beløb, som du får oplyst på e-mail kort efter tilmelding, til klubbens registrerings- og kontonummer 6855-146218 eller til klubbens Mobilepaynummer 60726975. Overfør ikke penge, før du har hørt fra Casper Lundgreen. Din tilmelding er først gældende, når betaling er modtaget, og betaling skal være modtaget senest 1. april 2018. Tilmelding er bindende, så man kan desværre ikke forvente at få pengene retur, hvis man bliver forhindret i deltagelse.

Sted: Fyns Væddeløbsbane, Prins Haralds Alle 51B, 5250 Odense SV

Kontakt: Casper Lundgreen på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller 26279469. For yderligere information og spørgsmål er man også meget velkomne til at kontakte de andre i bestyrelsen. 

Yderligere information