Ved indmeldelse i klubben registrerer vi følgende:
•    Navn
•    Adresse
•    Mobiltelefonnummer
•    E-mail-adresse
•    Eventuelle klubbiler

Personoplysningerne opbevares i en Excel-fil på formandens computer. Formanden holder Excel-filen opdateret og deler filen i nødvendigt omfang med den øvrige bestyrelse.

Personoplysningerne deles med medlemmerne via personligt login på hjemmeside, medmindre dette er fravalgt ved indmeldelse. Login udstedes ved indmeldelse eller ved ønske herom.

I klubblad og nyhedsbrev bydes desuden velkommen til nye medlemmer med navn, by og eventuelle klubbiler medmindre dette er fravalgt ved indmeldelse.

Ved et medlems udmeldelse slettes alle personoplysninger, som klubben er i besiddelse af.

Klubbens dataansvarlige er Paul Andy Andersen og kan kontaktes på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. eller 30136319.